Verzenden en Retour

Verzenden

Wij behandelen je bestelling met grote zorg en zullen leveren naar het adres dat je ons meegegeven hebt.
Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt. Meestal zal de verzending plaatsvinden tussen 3 en 14 dagen de ontvangst van je bestelling (of betaling indien je ervoor koos om later offline te betalen).

Mochten er issues zijn qua beschikbaarheid, dan laten we je dat zo snel mogelijk weten en bieden waar mogelijk een alternatief aan. Indien je langer dan 30 dagen moet wachten, dan kan je kosteloos je bestelling annuleren. We betalen je dan zo snel mogelijk terug. 

Tot zolang de goederen niet bij jou geleverd zijn, rust het risico op beschadiging of vermissing op ons. We kunnen ofwel zelf de leveringen uitvoeren, of samenwerken met transporteurs zoals bijvoorbeeld DHL, UPS, DPD, PostNL, Bpost of een van onze toeleveranciers.

Je wordt als klant zo goed mogelijk op de hoogte gehouden van de status van je bestellingen krijgt hierover updates via mail, in de klantenzone of per telefoon. Bij kleinere pakketten werken we ook altijd met een track & trace code, zodat je makkelijk je bestelling kan volgen.

In sommige gevallen kan er gekozen worden om de producten bij ons te komen ophalen , maar dit kan alleen na afspraak en wanneer we je duidelijk hebben bevestigd dat alle onderdelen van de bestelling op voorraad zijn.

Ons beleid i.v.m. leveringen en verzending staat meer in detail uitgeschreven in de Algemene Voorwaarden. Mocht er een verschil zijn tussen bovenstaande informatie en die uit de Algemene Voorwaarden, hebben de Algemene Voorwaarden altijd voorrang.

Retour

Wanneer is retour wel of niet mogelijk? 

Retour is mogelijk in veel gevallen. Er zijn echter een aantal uitzonderingen, waarop we geen retour kunnen aanvaarden:  

  1. volgens specificaties van de klant vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de klant, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn,
  2. producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten - dit zal bij/na installatie vaak het geval zijn,
  3. producten waarvan de verpakking is geopend en/of die in gebruik zijn genomen indien het gaat om airconditioners, waterfilters of andere producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden teruggenomen,
  4. overeenkomsten die worden herroepen met het enkele doel opnieuw te worden afgesloten op een latere datum tegen een lagere prijs.

 

Wanneer retour mogelijk is

Je kan gedurende een bedenktijd van 14 dagen een product retourneren, zonder opgave van reden. We zijn altijd geïnteresseerd waarom je een gekocht product zou willen retourneren en luisteren graag of er opties zijn om mogelijke issues op te lossen. Het is de bedoeling dat retours altijd plaatsvinden in de originele verpakking en dat de toestellen ongebruikt zijn. Je kan gerust eens kijken en testen waar mogelijk, zoals je dat zou doen in een winkel.

We stellen een retourformulier ter beschikking dat we je vragen in te vullen om ons de retour officieel te melden. Je bent zelf verantwoordelijk om de retourgoederen terug naar ons te sturen, in de originele verpakking en met alle originele toebehoren. Wij informeren je over de ontvangst van je retouraanvraag en de retourgoederen. We zullen je hierna z.s.m. vergoeden - via dezelfde weg als je ons eerder betaalde.

 

Ons retourbeleid staat meer in detail uitgeschreven in de Algemene Voorwaarden. Mocht er een verschil zijn tussen bovenstaande informatie en die uit de Algemene Voorwaarden, hebben de Algemene Voorwaarden altijd voorrang.